суботу, 2 лютого 2013 р.

Романтична листівочка для Київського скрапклубу

Привіт!

У  Київському скрапклубі розпочалося нове цікаве завдання, а це моя листівочка в якості ЗД



Чесно скажу - намучилась я з нею! Ну... не конкретно з листівкою, а з тим як обіграти завдання.
Ніби просто з першого погляду - а  мені ніяк не "клеїлося"! Найперше тому, що білого симпатичного паперу в мене нема. І стрази я не дуже люблю. На допомогу прийшов папірчик з новорічної колекції Carta Bella - і все склалося!
Результатом я задоволена. І зрозуміла, що треба поновлювати запаси квіточок.

Дякую що заходите в гості!

4 коментарі :

  1. Так красиво, ніжно і романтично!Дуже классна!Оленка, заходь за нагородою!Я тобі писала, ти мабуть, не бачила!Ти велика молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо, тричі!
      За похвалу, за нагородку і за нагадування!

      Видалити

-->