понеділок, 20 травня 2013 р.

Книга побажань

Привіт!
Похвалюся вам, дівчатка, своєю першою книгою побажань, яку я подарувала в суботу молодятам




Фото не зовсім хороші, бо робила поспіхом  на капоті машини вже перед  самим даруванням...
Трохи робота над книжкою мене вимучила, ніяк не складалася мені цілісна картинка як то його робити, але результатом я задоволена!!!
Розмір - 20х15, обкладинка з льону, 30 акварельних сторінок,  простенький  розворот на фото та конвертик на диск, прикріплений на задню обложку.
 Багато стразів та глітеру!!! Це для мене вперше - і мені сподобалось. На весілля саме то! До компанії був ще конвертик на гроші.
Люверси встановлювала вручну - за допомогою чоловіка... не легка це справа! Наступною покупкою буде точно установщик люверсів, той від We R Memories. Як там кажуть: ми не такі багаті, щоб купувати дешеві речі. купив разок - а тішишся довго!

Дякую, що завітали!

8 коментарів :

  1. Класна! Так стрази і глітер дуже доречні у весільних роботиах

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко!
      Весільні роботи взагалі трохи важко мені даються. Добре, що я знала, що молода любить блиск - тому старалася з усіх сил!

      Видалити
  2. навіть не уявляю як ви вручну встановлювали люверси... А книга побажань чудова!

    ВідповістиВидалити
  3. Оленька, напиши мне свой адрес на электронку для отправки АТС :)!

    ВідповістиВидалити

-->