суботу, 28 грудня 2013 р.

Звіт по обміну новорічними листівками

Всім привіт!

Вже кілька днів тому забрала я з пошти  листівки, що прийшли по новорічному обміну. Коли їх побачила - була просто вся в нетерплячці щоб відкрити і подивитися. І таки ще по дорозі з пошти-до школи     зі школи-додому   встигла обережно відкрити конверти і зазирнути всередину.



Що я там побачила!!! Просто неймовірно красиві листівки та купу подаруночків!!! Дівчатка та хлопці - щиро дякую!!!
І так - ось вони. Гори щастя та натхнення!

від Сіправської  Надії



від Савчука Романа 


від Кмитюк Надії


та від Рубанович Лесі

Мені здається, що я виграла джек пот!
Ще раз усім дякую!
І окреме дякую Яні Смакулі за організацію проекту! Чекаю ще на такі.

P.S. Усі листівочки що до мене приїхали - сині. А я страшенно люблю синій колір!

Дякую, що завітали!

Немає коментарів :

Дописати коментар

-->